Brak danych
Lampa stołowa Cross-Plex™: projekt blatu autorstwa Bodil Kjær, produkcja FRITZ HANSEN Ta lampa stołowa służy nie tylko jako dostawca szczególnie nastrojowego oświetlenia akcentowego, ale także jako...
Prezentowana oferta sklepu lampy.pl teoretycznie jest najlepszą ceną (1 932,08) w internecie. Propozycja nie uwzględnia kosztów wysyłki, dlatego przed zakupem dokładnie przeczytaj warunki dostawy.
Lampa stołowa Cross-Plex™: projekt blatu autorstwa Bodil Kjær, produkcja FRITZ HANSEN Ta lampa stołowa służy nie tylko jako dostawca szczególnie nastrojowego oświetlenia akcentowego, ale także jako element przyciągający wzrok w każdym miejscu.
Cross-Plex™ wyposażony jest w kwadratowy klosz tworzony z opalowego białego akrylu, który jest osadzony na wysokim krzyżu stworzonym z przejrzystego akrylu. Lampa stołowa, która została zaprojektowana już w 1961 roku przez duńską projektantkę, architektkę i profesorkę Bodil Kjær, nie straciła nic ze swego ascetycznego ładna.
konwencjonalna lampa wciąż wyznacza trendy w branży oświetleniowej. Światło umiejętnie ustawia scenę jednocześnie dla podstawy, jak i dla cienia. W efekcie dostajemy nastrojowe oświetlenie uzupełniające, które jest mile widziane w wielu pomieszczeniach.
Droga Bodil Kjær zaprowadziła ją z jej rodzinnej Jutlandii na studia w Londynie, Nowym Jorku i Waszyngtonie. Pracowała z wieloma znanymi projektantami i wyrobiła sobie nazwisko dzięki nieustannemu dążeniu do wyznaczania nowych standardów.
Jej najbardziej znanym projektem jest lampa stołowa Cross-Plex™, która jest synonimem minimalizmu w najlepszym wydaniu. Cross-Plex™ jest wykonany przez FRITZ HANSEN, tradycyjną duńską producenta od 1872 roku, która od początku swego istnienia jest synonimem nowoczesnego wzornictwa i najwyższej jakości rzemiosła.
W 1979 r. Skandinavisk Holding przejął 75% udziałów w dotychczas czysto rodzinnej firmie i uczynił ją przyszłościową dzięki licznym innowacjom i współpracy z projektantami takimi jak Verner Panton, Piero Lissoni, Cecilie Manz i Kasper Salto.
W 2000 roku, wraz z wprowadzeniem koncepcji "Republic of Fritz Hansen", rozpoczęła się nowa era. Przesłaniem tej koncepcji jest to, że "meble z 'Republic of Fritz Hansen' powinny być częścią wizerunku firm i prywatnych gospodarstw domowych, które chcą wyrazić swoją jednostkowość i uzyskać wyjątkowo osobisty charakter".